Sunday, December 9, 2012

Miley Cyrus és Marc Jacobs, az igazság róluk! Új hírek

For English: "Marc Jacobs supports and controls Miley Cyrus":  Click HERE

UPDATE! 2014 Január: Miley Cyrus lett a legújabb Marc Jacobs kampány arca! 



A kampány első képei tegnap jelentek meg és máris nagy felháborodást keltettek az egész világon!
Eddig az összes Marc Jacobs kampányt Jürgen Teller fotózta, de ezúttal úgy döntött, hogy nem vesz részt tovább Jacobs beteges játékaiban és nem vállalta el a fotózást.
  Így, David Sims fotózta Mileyt a Marc Jacobs kampányban.
Miley egy elhagyatott, sivár homokos területen ül a képeken. A háttérben a Herald News magazin szerint egy zombi kinézetű lány mered a semmibe, a kép elején pedig Miley Cyrus mellett egy vörös hajú lány halottat játszik. Vajon mi játszódott le Marc Jacobs elméjében, amikor ezeket a képeket megálmodta és mi a  mondanivalója ?



Hallgassátok meg ezt a videót, amit nem rég készítettem és amiben arra kérek mindenkit, aki segítene szeretne nekem és támogatja az igazságot, az legyen szíves és ossza meg a linkemet facebookon vagy twitteren. 





Itt olvashattok Miley Cyrus és Marc Jacobs kapcsolatáról bővebben: 


Miley Cyrus Október 22-én " Szupersztár" díjat adott át mentorának Marc Jacobs-nak és üzleti partnerének Robert Duffy-nak New Yorkban. 





Miley Cyrus Robert Duffyval.

A díjátadóra Sofia Coppola is elment.


 2013 Október!

Miley Cyrus a héten a Hungertv-nek egy interjúban lenyilatkozta, hogy Marc Jacobs miatt változott meg a stílusa! 

Én már hónapokkal ezelőtt felfedtem a blogomon, hogy Marc Jacobs irányítja és támogatja Miley-t a háttérből és az ő ötlete volt az egykori Hannah Montana botrányos VMA fellépése ugyanúgy, mint a Terry Richardson által készített pucér képek.

Részlet az interjúból:

Miley, a stílusod óriási változáson ment át a Hannah Montana korszakod óta. Minek köszönhető ez a nagy változás?

Nagyon sokat dolgozom együtt Marc Jacobsszal. Igazából ő vitt be engem a high fashion divatvilágba. Még 16 évesen ismertem meg őt, akkor kezdtem sok időt tölteni vele. Nagyon sok mindent tanultam tőle. Sok ruháját én ihlettem... most már úgy érzem, hogy az a lényeg, hogy a megfelelő emberekkel barátkozz. Az új klippem a Wrecking Ball, egyszerre erős és sexy... és ehhez Marc ért a legjobban...
A teljes interjú angolul via Hungertv


Miley Cyrus Palvin Barbarával


Miley újra Marc Jacobs legjobb barátjánál Terry Richardson, divatfotósnál járt. Úgy látszik Miley ha éppen nem fellép, minden szabadidejét Terry studiójában tölti.
Pár kép..




A Telegraph és a Fashionista.com is megírta, hogy Marc Jacobsnak óriási hatása van Miley-re, ő a mentora a lánynak.

Egy pár héttel ezelőtti fotózás...

Miley Cyrus újra Terry bácsi studiójában járt. Úgy látszik Miley és a perverz fotós nagyon összebarátkozott az elmúlt időben. A következő képek születtek a közös munkájukból.






Miley legújabb videó klipje, a "Wrecking Ball" ma jelent meg. A videót, nem más, mint a híres fotós Terry Richardson készítette. A videóban Miley teljesen levetkőzik.




Miley első interjúja a VMA fellépés óta 


Miley Cyrus most adott először interjút a  botrányos fellépése óta. A gyerekek egykori kedvenc Hannah Montanaja érzelemmentesen nyilatkozott és semmilyen megbánást nem mutatott. Így hangzott az interjú:

` Nem fordítok figyelmet a negatív kommentekre. Mar olyan sokszor láttunk ilyen fellépést a pop zenében... Madonna, Britney, szinte mindenki csinált mar ilyet a Video Music Awards-on.
Mi mindannyian történelmet akarunk írni!!
A fellépés előtti próbán mondtam is Robin Thicke-nek:` Tudod, mi most a színpadon történelmet fogunk írni! `... és így is lett. Mar több mint 3 nap eltelt és meg mindenki a fellépésünkről beszel. Az egész világ ezen agyal. Többet agyaltok ti emberek a fellépésemen, mint en agyaltam amikor táncoltam a színpadon. En semmin sem gondolkoztam... csak önmagamat adtam. Ez vagyok én.
1 héttel a fellépése előtt Terry Richardson fotós stúdiójában járt, ahol nagyon perverz képeket készítettek. A fotók hangulata nagyon hasonlít a VMA fellépéséhez.
A video:


Miley Cyrus, Cara Delevingne

Terry Richardson, Miley Cyrus

Miley Cyrus Marc Jacobs es Robert Duffy, MJ munkatarsa.


Miley with Marc Jacobs' business partner Robert Duffy. She is wearing a Marc Jacobs dress.


Miley pucer a Marc Jacobs polon




A dal, amit Marc Jacobs írt a szerelmünkről, miután megjelent a könyvem, Beth Ditto pedig elénekelte, meghallgatható magyar felirattal: itt

Olvassátok el hogyan kényszeríti Marc még Lady Gagát is arra, hogy az én stílusomban öltözzön, részletért katt ide.
 

Taylor Swift Angel Barta bikiniben, képekért katt ide

Sofia Coppola lemásolta a képeimet a Diornak, megnézhetitek itt.
Miu Miu betiltott kampány, a síró fiatal lánnyal a síneken, szintén Marc ötlete.

Marc Jacobs vette rá Kanye Westet, hogy lopja el a Gyöngyhajú lányt. Részletek.
Történetem Marc Jacobsszal röviden,A Spongya Bob jelmezbe bújt Keresztapa, itt.
Elmagyarázom hogyan jutnak el az ötleteim a Diorhoz, itt.
Kanye Westnek is ír dalokat, a Runaway is az ő műve, itt olvashattok erről
A KÖNYVEM, "Titkos szerelmi affér Párizsban" megrendelhető itt.

Király Tamás 3 héttel a halála előtt találkozott Marc Jacobsszal Párizsban, részletek

No comments:

Post a Comment