Tuesday, February 5, 2013

Új erotikus részlet a könyvemből éjszakára. Marc Jacobs szexi csábításai

Részlet a Titkos szerelmi affér Párizsban c. könyvemből...

Marc:   Most rögtön akarok veled szeretkezni, mert " szuperkemény" ! Amikor elkezdek veled chattelni, Ő egyből felébred és nem akar a nadrágomban maradni. Te nem is tudod milyen nehéz a farmeranyagnak egy ilyen kemény dolgot a helyén tartani.
Most megfognám a kezedet és veled szemben állnék. Belenéznék a szemeidbe és cirógatnám a gyönyörű arcodat és a hajadat. Érezném a hajad édes illatát, harapdálnám az ajkaidat, nagyon gyengéden... lassan... finoman... mielőtt elveszünk egy hosszú, kifinomult igazi csókban.

Angel:   Most hol vagy a Louis Vuitton irodádban?

Marc:     Igen, miért?

Angel:     Mit szólnál, ha most meglepnélek és bemennék hozzád? Egy fekete csipke combfix van rajtam... fekete harisnyatartó, fehért ceruzaszoknya és egy blúz.

Marc: A fehérneműdet írd le, baby! Hallani akarom mit viselsz!!

Angel: Elöl fekete csipke, hátul áttetsző horgolt bugyi és fekete push-up melltartó.

Marc: Óh, azt akarom, hogy a szoknyád emelkedjen fel és lássam a tökéletesen kerek, beinvitáló fenekedet... és mit fogsz csinálni?

Angel: Én leveszem a blúzt, majd a szoknyát. Előtted állok fehérneműben és várom, hogy rám add a nekem tervezett álomszép ruhákat. Te meg csak ülsz a fotelben nyitott szájjal és gyönyörködsz bennem .

Marc: De én nem akarom rád adni a ruhát. Inkább le szeretnélek vetkőztetni teljesen és az igaz szerelem minden pillanatát átélni veled. Csak te és én. Szemtől szemben. Két test, egy lélek.
Rendben elmegyek majd érted a limuzinommal. Kinyitom neked a fehér limo ajtaját és beinvitállak. A hátsó bőrüléseken ülünk nagyon közel egymáshoz. Érzem a bőröd illatát. Friss, üde és édes. Imádom ezt az illatot!

Angel: Én cirógatni kezdem a hajadat és megcsókolom az arcodat, majd az ajkaidat... és a füled alatt.

Marc: A fülem alatt? Azt imádom! Honnan tudtad? Te tökéletes szerető vagy Angel! Kigombolom a blúzod legfelső gombját és lassan becsúsztatom a kezem a blúz alá és megérintem a puha, telt melleidet, amelyek az érintésemtől megkeményednek. Lassan haladok a testeden lejjebb és lejjebb... a köldöködet csókolgatom, aztán gyengéden kikapcsolom a melltartódat és felajánlom az arcomat a melleidnek. Kinyújtom a nyelvem és végig húzom a tökéletes melleid vonala alatt. Egyszerre ízlelem mindkét melledet, közben a kezemet a derekadon pihentetem, majd egyre lejjebb csúsztatom... felfedezem a tökéletes formáját a fenekednek. Cirógatom a combod hátsó oldalát, végig futnak az ujjaim a térded és a combod felső része között. Lassan végig húzom az ujjam a lábad között... simogatom a finom bőrödet... le-fel... le-fel... hagyom, hogy érezd az érintésemet a vaginád közelében... a simogatásomat mindenhol körülötte... de még nem érek hozzá.... majd a szemedbe nézek és becsúsztatom a másik kezemet a pici csipke bugyidba. Kicipzározom a farmeremet... és kiszabadítom a már nagyon kemény farkamat... és élvezem ahogy simogatom... érzem a keménységét a kezemben és összehasonlítom a selymes puhasággal odalent, ahol a másik kezemet tartom.
Az ujjaim megmártóznak a nedvességedben... a mutatóujjammal gyengéden maszírozlak, majd a vágytól izzó ajkaimat fogod érezni a lábaid között.
Én nem egyszerűen szexelni akarok veled Angel! Én érezni akarlak minden porcikámmal! A testedet a testemmel, a bőrödet a bőrömmel. Érezni akarom az ujjaimmal a bőröd bársonyosságát, a hajad illatát, az érintésed gyengédségét. Szeretnék neked ajándékokat adni. Fehérneműt, parfümöt, ruhákat, örömöt, élvezetet, kocsit, szerelmet, boldogságot, szexet és csókot.

Angel:  Hogy tudsz dolgozni, ha mindig velem chattelsz?

Marc: Hát... próbálok koncentrálni, de nagyon nehéz. Én egy szerelmes férfi vagyok. Csak rád gondolok minden pillanatban.

Angel: És akkor hogy megy a munkád?

Marc: Őszintén? Szuperül! Mivel te vagy a múzsám, pillanatnyilag nagyon jól megy az alkotás. Én lettem az új Picasso. Kéz és agy. Csak te jársz az eszemben és ez nagyon jó hatással van a munkámra. Te egy kivételes lány vagy, Angel! Nagyon őszinte, becsületes, tiszta és kedves. Imádok veled lenni! Biztosan tudom, hogy szeretsz engem, mert te vagy a legédesebb lány ezen a világon. Minden egyes éjjel azon kapom magam, hogy lázasan beszélek hozzád. Keresem és elképzelem a tested közelségét. Csókolom a kezedet, a szádat és minden bennem őrzött szépségedet. A napom legjobb része az, amikor veled beszélek. Minden nap, amikor felkelek, az első gondolatom te vagy. A tested, a csókod, a lelked. Éjszaka mielőtt elalszom, rád gondolok. Aztán pedig veled álmodok múzsám... múzsa assassin.



No comments:

Post a Comment