Friday, May 20, 2016

Milyen céllal támogatja Marc Jacobs a magyar modelleket külföldön? Mi a könnyen jött siker igazi oka?




Angel Barta vagyok, író és divattervező.
2008-ban ismerkedtem meg Marc Jacobs /amerikai divatterevezővel/egy véletlen folytán Párizsban,16 éves koromban. 


 Marc Jacobs már 8 éve zaklat és terrorizál engem, miközben a munkámat használja a saját neve alatt. A ruhaterveimet, a képeimet, a stílusomat és az összes alkotásomat mind a mai napig lopja alattomos, illegális eszközökkel.
 Nagyon sok híres nemzetközi  ruha márkának eladta az ÉN ruhaterveimet és a munkáimat a beleegyezésem nélkül 'akaratom ellenére' miközben mindent megtesz azért,hogy ne derüljön FÉNY az igazságra. A blogomon több cikken keresztül leírom az igazságot arról, hogy Marc Jacobs hogyan manipulálja a világsztárokat(akik nagy részét ő fedezte fel és futtatta be). Jacobs nagyon sok énekest, színészt, topmodellt és divatembert irányít és támogat. Ő támogatja külföldön a magyar modelleket is 2008 óta. 


A filmem
 
 


 
Az egész történet 2008 elején kezdődött Párizsban egy edzőteremben, ahol Marc Jacobs rögtön felfigyelt rám és a különleges öltözködési stílusomra. Odajött hozzám és megkérdezte, hogy színésznő vagyok-e, mert lehengerli őt a stílusom és a kisugárzásom.

Akkoriban, 2008-ban a magyar modellek csak nagyon ritkán kaptak munkát Párizsban, nem voltak még népszerűek a divatvilágban. Ezért, amikor Marc Jacobsnak meséltem róla, hogy magyar lány vagyok, ő meglepődött, mert ő még azt sem tudta, hogy hol van Magyarország.
Miután megismerkedtünk Marc Jacobs minden alkalommal odajött hozzám beszélgetni az edzőteremben. Meghívott partykra, bemutatott sztároknak. Azt mondta, hogy olyan különleges arcom van, hogy velem bármit el lehet adni és őt első pillanattól kezdve elkápráztattam. Meghívott a Louis Vuitton divatbemutatóra és a Louis Vuitton vacsorára, ahol egy asztalnál ültem olyan hírességekkel, mint Milla Jovovich, Olsen ikrek, Dita Von Teese, Vogue főszerkesztők. Jacobs bemutatott Milla Jovovich ügynökének és azt akarta, hogy szerződjek le vele modelnek. Nagy topmodellt karriert ígért nekem. Azt mondta Jacobs, hogy belőlem fogja csinálni az első magyar topmodellt és fel fogok lépni az összes divatbemutatón a világon és be fog a legnagyobb divatkampányokba.

A Louis Vuitton divatbemutató után Jacobs személyesen megköszönte nekem, hogy megismerhetett engem, mert nagy hatással voltam rá a divattervezésben. Azt mondta, hogy én ihlettem a kollekcióját.

A divatbemutató után Marc Jacobs egyre több időt akart velem tölteni és mindent meg akart rólam tudni. Azt mondta, hogy a megszállottam lett és belém szeretett és csak rám tud gondolni a nap 24 órájában.

Azt vettem észre, hogy Jacobs az összes ruhámat és képeimet lemásolta. A következő divatbemutatóján is a munkámat másolta le, amivel óriási nagy sikert aratott. Pályafutása alatt még nem volt akkor nagy sikerben része, mint amit az én ruhaterveimmel aratott. Jacobs fejébe szállt ez a nagy siker. Alattomos módon előre kitervelte, hogy ellopja a munkámat, miközben mindent megtesz azért, hogy engem titokban tartson ( illegális eszközöket is használ). Jacobs retteg attól, hogy kiderül, hogy ő az én stílusomat és munkámat másolja.
Jacobs azt mondta nekem, hogy azért másolja az ÉN munkámat, mert Ő akar lenni az új Picasso és az ÉN tehetségemmel arany betűkkel akarja beírni a nevét a történelembe.

Amikor rájöttem, arra, hogy Jacobs soha sem fogja elmondani a világnak az igazságot, hogy az én ruhaterveimet használja, megszakítottam vele minden kapcsolatot, nem válaszolt többet az üzeneteire. Jacobs bosszúból mindent elkövetett, hogy nekem fájdalmat okozzon. Mindent, amire én akkoriban vágytam és amit ő nekem ígért, más magyar lányoknak adta meg. Ebben Marc segítségére volt Katie Grand, aki egy stylist, Londonból. Katie nagyon sok márkánál és divatlapnál dolgozik. Jacobs többször is lenyilatkozta, hogy ez a nő az ő jobb keze és a legjobb barátja. Katie Grand az összes helyre,ahova csak tudta betette a magyar modelleket ( Palvin Barbara, Vanessa Axente, stb.)

A képen KATIE GRAND látható. Ez a nő Marc Jacobs legfőbb támogatója az ötleteim másolásában és a magyar modellek futtatásában.  Ő támogatja Marcot az én lelki terrorizálásomban.


Tehát az elmúlt 8 évben Marc Jacobs eladta az ÉN munkámat számos világmárkának és közben, hogy azzal a céllal, hogy engem lelkileg tönkretegyen a magyar modelleket mindenhova betette. Nem véletlen, hogy a magyar modellek pont azoknak a márkáknak dolgoztak, ahol Katie Grand castingeli a modelleket. Prada, Louis Vuitton, Nina Ricci, Dior, Giles, L'Oreal, Calvin Klein.


      Marc Jacobs és Miuccia PRADA nagyon jó barátok. Jacobs nagyon sok ruhatervemet eladta a Pradanak akaratom ellenére. Jacobs jobb keze Katie Grand a Pradanál is tervez ruhákat. Ő segített neki. Nagyon érdekes, hogy a magyar modellek mind dolgoztak a Pradanak. A képen látható Prada Candy kampányt pedig Budapesten készítették, pedig ezelőtt még nem fordult elő, hogy egy olyan márka, mint a Prada Magyarországon csináljon kampányt.



Vanessa Prada kampány

Vanessa, egy másik magyar modell. Egymás után többször is szerepelt Prada kampányban, ezelőtt nem volt rá példa, hogy a Prada ugyanazt a modellt 3 több éven át leszerződtesse. Egyébként Marc Jacobs még a saját divatbemutatóján, a Marc by Marc Jacobs shown New Yorkban is felléptette Vanessát, sőt még, ő is lett a kezdő modell, aki nyitotta a divatbemutatót.


Vanessa, magyar modell a Prada kampányban





Marc Jacobs party: Vanessa, magyar modell



Palvin Barbara




Milyen érdekes, hogy Barbi is a Prada Shown   lépett fel először, 16 évesen. Azután egy héttel később Párizsban több shown is fellépett, DE .....csak azokon a divatbemutatókon tudták felléptetni Palvin Barbit, ahol KATIE GRAND is dolgozik és ahol az én ruhaterveimet és képeimet másolják már 8 éve......." Miu Miu, Nina Ricci, Loewe, Louis Vuitton, Giles"

(Giles Deacon, a "Giles" márka divattervezője, egyébként pedig Katie Grand munkatársa és több évig szerelme is volt). Milyen érdekes összefüggések :(





Ez a kép a "Giles" show backstagen készült. A képen a kicsike modell Palvin Barbi, a magas modell neve pedig Angela, akit a Bang parfüm szexuális töltetű kampányában már láthattunk.













Marc a" Louis Vuitton " (Marc hivatalosan ennek a márkának  volt a tervezője) kifutón is felléptette az akkor 16 éves, kezdő modell Palvin Barbit, pedig azon a shown, csak topmodellek léptek fel, mint például: Bar Rafaeli, Elle McPherson, Miranda Kerr, Leticia Casta, Karolina Kurkova...
         BARBI volt az egyetlen kezdő modell a shown.

                


A Glamour blogján így írt Barbi 2010-ben Marc Jacobsról és Katie Grandről:



idézek a cikkből



"Csütörtökön castingokon voltam. Este találkoztam Marc Jacobs-szal, ezután vásárolni mentem" a teljes bejegyzést elolvashatjátok a glamour onlineon -vajon miért találkozott Barbi Marc Jacobsszal?



folytatom Barbi nyilatkozatát.. 



"...elindult a gép Londonba. Amint odaértem, egyenesen fittingekre mentem, meglepő, de castingokon nem kellett megjelennem.  A Topshop bemutatón 2 ruhát is adott KATIE GRAND (Love magazine), aki tavasszal is nagyot LENDÍTETT a karrieremen azzal, hogy nekem adta az ÖSSZES show-ját." A teljes postot elolvashatjátok, a Glamour Online-on, ezen a linken.                          



  
Tudtátok, hogy Barbi együtt szerepelt egy kampányban Pharrell Williams énekessel?
                                                    
Pharrell Williams és Marc Jacobs nagyon jóban vannak. Jacobs sok jól fizető divatkampányt szerzett Pharrell Williamsnek. ( dolgoztak együtt a Louis Vuittonnál is)  Pharrell tervezett egy ruhakollekciót az Adidasnak 2014-ben, amiben Jacobs lemásoltatta az én új kollekciómat vele.









Palvin Barbara 2010 - ben az orosz Vogue-ban

           


Rajzák Kinga, magyar modell, Dior Magazine




Barbara Louis Vuitton ruhában, amit Marc Jacobs tervezett










Mihalik Enikő, magyar modell




Karlie Kloss, amerikai modell, akit szintén Marc Jacobs futtatott be és aki nagyon sok időt tölt Palvin Barbarával. Ezen a képen Karlie Kloss egy Louis Vuitton ruhában pózol a Cannes-i filmfesztiválon. Ezt a ruhát, az én " Angel Barta VIP Couture" ruhámról másolták.


KARLIE KLOSS A CANNES FILM FESZTIVÁLON


Karlie Kloss 2011-ben a Dior kampányban. Ide is lemásolták a stílusomat.
KARLIE KLOSS

Pár hónappal később újra lemásoltak engem. Ugyanazzal a modellel és ugyanannak a márkának.
KARLIE KLOSS DIOR KAMPÁNY

Újra Karlie Kloss, ugyanaz a modell, Dior kampány.

Karlie Kloss Dior kampány



Barbara Palvin és Karlie Kloss együtt 


Srej Zsófi, magyar modell a Marc Jacobs kampányban 








Marc Jacobs Daisy parfüm kampány, egy másik magyar modellel SREJ Zsófival.





Marc csinált egy videót, aminek az a címe: "Marc Jacobs kedvenc modelljei"


A videóba is szerepelteti Zsófit.



Idén volt egy másik nagy hír, Botondról, egy magyar modell fiúról. A Glamour így írt róla:

"Magyar fiú volt Marc Jacobs kiválasztottja...  Botond élete első munkája egy Marc by Marc Jacobs show volt. Botond, aki szülőhelyéről, Miskolcról a szerződéskötés után azonnal utazott Párizsba, ahonnan azonnal tovább küldték New Yorkba, mert exkluzívként konfirmálták a Marc by Marc Jacobs 2012-es tavasz-nyári show-jára. "







A teljes cikket a Glamour onlineon elvoshatjátok : itt


Kanye West, Marc Jacobs, Gyöngyhajú lány

Hallottátok, hogy Kanye West, az Omega engedéje nélkül felhasználta a Gyöngyhajú lány c. slágert?


Marc Jacobs és Kanye West, nagyon jóban vannak. Marc futtatta be Kanye-t és nagyon sok jól fizető reklámszerződést szerzett neki.

Jacobs mondta Kanye-nak, hogy használja a Gyöngyhajú lányt.

MARC JACOBS ÉS KANYE WEST, AMERIKAI RAPPER




Marc Jacobs rapper haverja Kanye West ellopta a magyar Omega slágert a Gyöngyhajú lányt!!! Részletek


Ha szeretnéd megosztani a cikket, katt ide:






    
















No comments:

Post a Comment